بیماری دوز هنوز هم بعد از پیوند برای بیماران نارسایی کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به طور کلی، پیوند کلیه بهترین روش موثر برای بیماری های کلیه درمان است. اما بیماری دوز هنوز هم بعد از عمل بیمار نارسایی کلیه وجود دارد؟

همانطور که همه ما می دانیم پیوند کلیه یک نوع عمل است که کلیه بهداشتی جدید را به بیماران بدن را به جای یکی از آسیب دیده است. پس از عمل، بیمار می تواند از بیماری اصلی شر و عوارض ناشی از نارسایی کلیه است. بنابراین بیماران می توانند به زندگی اجتماعی عقب و مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. کیفیت زندگی خود را بالاتر از بیمارانی که دیالیز می باشد. اما وجود دارد بسیاری از عوارض بعد از عمل، و برخی از بیماران ممکن است دوباره به نارسایی کلیه قرار می گیرند و آنها نیاز به یکی دیگر از کلیه جدید صبر کنید. بنابراین بهترین انتخاب برای بیماران است که برای درمان بیماری پیش از این، قبل از آن بهتر است. اما شما نیز باید درمان مناسب، در غیر این صورت، شما هم درمان در حال دست و بدتر خواهد شد بیماری خود را می رود.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان بیمارستان ما ابداع درمان های جدید است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. این ثابت شده است که درمان موثر در بیماری های کلیه درمان. با کمک آن، بیشتر و بیشتر بیماران جلوگیری کرده و یا حداقل کاهش روند فیبروز کلیوی. اما بیمار متفاوت است وضعیت، بیماری های مختلف، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که اگر آن را مناسب برای شما می باشد، شما می توانید ما را با اطلاعات جزئیات خود را مانند نام، سن، جنس، سابقه بیماری و گزارش تست و غیره. ما آن را برای تجزیه و تحلیل خواهد شد ایمیل شما و ایجاد یک برنامه درمانی برای شما.

برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید با کارشناسان آنلاین ما چت و یا پیام های ترک به ما. ما در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیماری دوز هنوز هم بعد از پیوند برای بیماران نارسایی کلیه وجود دارد





:: برچسب‌ها: پیوند کلیه، نارسایی کلیه، بیماری دوز هنوز هم بعد از پیوند برای بیماران نارسایی کلیه وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: